Sorry!

Kan ju börja med att berätta att jag inte kommer att blogga på ett bra tag för att det är inte kul att läsa samma inlägg varje dag. Så då tänkte jag börja i blogga i sommar istället för då kommer det fina bilder och man gör inte samma sak varje dag, kan hända att jag börjar precis när vinter är borta, det får vi se då! Men jag kommer ha samma blogg kvar,jag kommer förmodligen skriva på facebook och instagram när jag börjar igen. Lite tråkigt men kanske bäst så nu för ett tag!
Jag ska palla mig till skolan nu och ha lektioner, kanske undrar varför jag har lektioner nu. Det är så att vi har öppet hus i min skola så. Sen ska jag nujta av min ledighet imorgon, då på kvällen blir det lag fest med laget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback